Feel English!

言葉から読み解くフィーリング

What if 〜? もし〜だったらどうする?


What if you have a million dollars 💵?
🤔私だったら家を2軒くらい買うかな。

What if you are the funniest person alive?
🤔私だったら、今すぐコメディーショーのオーディション受けに行くかな。

What if you are 20 years younger?
🤔私だったら、学校へ行き直すかな。

How about you?



*What if 〜?
《What would you do if 〜》
もし仮に〜だったらあなたならどうする?

Feel English!
がんばりましょう!